NETSTAR-GR Ltd | Everything is possible

FAQ – ερωτήσεις & απαντήσεις

Τι έξοδα έχει κανείς, μετά από μια αγορά ενός Plugin όταν είναι να μεταφερθεί το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό σας στην Βουλγαρία;
Τα έξοδα της συναλλαγής είναι μόνο 1 Ευρώ (SHA).

Πως κάνω εγκατάσταση το plugin σας;
Δείτε το video: Installation Guide

Μου εμφανίζει στο admin Panel του WordPress ότι υπάρχει διαθέσιμη νέα ενημέρωση (update), αλλά δεν είναι σε θέση να κάνει αυτόματο update το plugin. Πως ακριβώς κάνω manually το update;
Το αυτόματο download δεν λειτουργεί. Μπορείτε όμως να ξανά συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο site μας http://www.netstar.gr/ο-λογαριασμός-μου/ και να το κατεβάσετε. Όλοι οι πελάτες μας έχουν απεριόριστο Download και τα αρχεία βρίσκονται πάντα ενημερωμένα στο Server μας.

Πώς κάνω update μια νέα έκδοση ενός plugin;
Απενεργοποιείτε την παλιά έκδοση και την σβήνεται. Οι ρυθμίσεις μένουν στην βάση δεδομένων αποθηκευμένες. Μετά ακολουθείτε την ερώτηση “Πως κάνω εγκατάσταση το plugin σας;

Θα μπορώ να κάνω την δοκιμαστική συναλλαγή μεσώ αυτού του payment gateway plugin που πουλάτε;
Υπάρχει επιλογή για δοκιμαστικό λογαριασμό και για το live λογαριασμό στις ρυθμίσεις του plugin (Alpha Bank & Eurobank & NBG). Στην τράπεζας Πειραιώς κάνετε τοις δοκιμαστικές συναλλαγές άμεσα, χωρείς κάποια ρύθμιση.

Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής ο πελάτης δεν μεταφέρεται στη σελίδα επιτυχίας του WooCommerce; (Eurobank & Alpha Bank & NBG)
Προσοχή το WooCommerce REST API πρέπει να είναι ενεργοποιημένο. Πρέπει να ενεργοποιήσετε και τα permalinks στις Ρυθμίσεις -> Permalinks (με τα default permalinks δεν θα λειτουργήσει).

Μετά την πληρωμή στην τράπεζα (Alpha & Eurobank payment gateway) μου βγάζει σελίδα 404 Προσοχή υπάρχει conflict με κάποια συγκεκριμένα plugins όπως το loco translate.

Μετά από αναβάθμιση του plugin σας δεν εμφανίζονται πλέον οι ρυθμίσεις του.Πρέπει να ενεργοποιήσετε και το plugin “NetStar Utils”. Πρέπει να σας έχει βγάλει ένα μήνυμα για να το ενεργοποιήσετε. Αν όχι θα το βρείτε στον φάκελο “plugins” του plugin που αγοράσατε.

Μετά από update WooCommerce 3 και άνω, δέν μεταφέρεται ο πελάτης στο περιβάλλον της τράπεζας Πειραιώς.
Επειδή έχει αλλαχθεί το checkou URL στην νέα έκδοση του WooCommerce και δεν είναι άλλο fix, όπως το ζητάει η τράπεζα. Τώρα βάζει και το νούμερο της παραγγελίας μέσα στο URL. Υπάρχει η επιλογή “language mode” στις ρυθμίσεις του plugin. Μετά την επιλογή αυτής της ρύθμισης θα αλλάξει το checkout URL. Το μόνο που σας μένει τώρα να κάνετε, είναι να δηλώσετε το νέο URL στην τράπεζα. Θα το βρείτε στο κάτω μέρος των ρυθμίσεων σας.

Μετά από update WooCommerce δέν μεταφέρεται ο πελάτης στο “Thank you Page” και η παραγγελία δεν αλλάζει το status της.
Στις νέες αναβαθμίσης του WooCommerce απενεργοποιήσαν το REST API. Ενεργοποιήστε το ξανά.

Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας,
ενημερώστε το plugin σας στην τελευταία έκδοση.


    *απαιτείται